Kategorie
Značky
    Informace pro zákazníky
      Nenalezeny žádné produkty.

      Menu
      P
      Porovnat

      Reklamace

      Reklamace

      VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

      Tento reklamační řád byl stanoven dle platných zákonů a vztahuje se na zboží, jež bylo zakoupeno v internetovém obchodě https://eshop.biomacenenergy.cz a kupující na něj uplatnil právo z vadného plnění či jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Na podmínky reklamačního řízení se dále vztahují Obchodní podmínky internetového obchodu https://eshop.biomacenergy.cz. Základním dokumentem pro uplatňování reklamací je doklad o nákupu (faktura, daňový doklad-paragon, dodací list) nebo záruční list a předávací protokol.

      DOBA NA UPLATNĚNÍ ZÁKONNÉHO PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, ZÁRUČNÍ DOBA

      Kupující může uplatnit práva z vadného plnění v délce 24 měsíců. Tato doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. V případě dodání zboží spolu s montáží, záruční doba začíná běžet předáním zboží po montáži.

      Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. V případě dodání zboží spolu s montáží, záruční doba začíná běžet předáním zboží po montáži. Délka záruky je uvedena na dodacím/záručním listu u každé položky v měsících, není-li uvedena, poskytuje prodávající záruku 24 měsíců.


       

      PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

      Nepřevzetí zásilky
      Pokud Vám zásilka dojde poškozená – otevřená, poškozený obal, promáčený obal apod., nepřebírejte ji. Vyžádejte si od dopravce sepsání škodného protokolu o shledané závadě. Zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě a sepsání protokolu nám prosím oznamte, abychom se mohli domluvit na dalším postupu.

      Reklamace poškození zboží během přepravy
      V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci u dodavatele pokud možno ihned. V případě České pošty můžete uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce do 2 pracovních dnů od převzetí. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. V případě PPL a DPD je lhůta, během které můžete nahlásit případné závady, třídenní. V obou případech je nutné zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Zároveň nás prosím kontaktujte e-mailem, abychom mohli přispět k rychlému vyřešení situace.

      Kontrola dodaného zboží
      Po převzetí zásilky zkontrolujte, zda dodané zboží odpovídá Vaší objednávce. V případě, že zboží přijde nekompletní či chybně vyexpedované, neprodleně nás informujte e-mailem. Převzetím poškozeného zboží přechází na kupujícího zodpovědnost. V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat internetový obchod o této skutečnosti.

      REKLAMAČNÍ PODMÍNKY

      Dokladem k uplatnění záruky je především prodejní doklad – faktura nebo záruční list, v případě dodání zboží spolu s montáží, předávací protokol. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

      Reklamace
      Práva z vadného plnění - prodávající odpovídá, že zboží v době prodeje je bez vad. Kupující je oprávněn reklamovat vadu, která byla v době převzetí (nemusí být v době převzetí patrná, může se projevit později).

      Záruka za jakost - v případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

      Stav zboží neumožňující přijetí zboží na reklamaci
      Zboží s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci.

      V případě reklamace zařízení vyžadující odbornou montáž bude při reklamaci záležet na tom, jestli bylo zařízení instalováno prodávajícím nebo cizí společností nebo osobou. V případě reklamace zařízení instalovaném cizí společností nebo osobou, prodávající nedrží záruku za montáž zařízení a ani za poruchy zařízení způsobené chybnou montáží zařízení. Při uplatnění reklamace musí kupující doložit k reklamovanému zboží zejména originál nebo kopii vydaného záručního listu a předávacího protokolu. Nepředloží-li kupující v okamžiku reklamace záruční list a předávací protokol, je povinen prokázat své právo k reklamované věci, stejně jako skutečnost, že reklamované zboží bylo zakoupeno u prodávajícího a dobu, kdy k zakoupení zboží, případně jeho převzetí došlo. Servisní interval pro každé zařízení je uvedený v předávacím protokolu. Servisní úkony nejsou součástí záruky k zařízení.

      Postup reklamace
      Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě https://eshop.biomacenergy.cz, pošle nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopií dokladu o koupi (faktura, záruční list) a podrobným popisem závady na adresu firmy. V případě reklamace namontovaného zboží zákazník informuje o reklamaci prodávajícího na tel.čísle +420 777 154 691 nebo emailem na adresu info@biomacenergy.cz s podrobným popisem závady. Prodávající dohodne s kupujícím další postup reklamace. Zboží je vhodné zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Dále je zákazník povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.

      Vyřízení reklamace
      Dodavatel, servisní středisko nebo v případě namontovaného zboží oprávněný servisní technik posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka o způsobu vyřízení reklamace. V případě reklamace zboží bez montáže bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.


      Bližší informace o stavu Vaší reklamace, popřípadě informace o reklamaci zboží v našem internetovém obchodě, získáte na e-mailové adrese: info@biomacenergy.cz.

      Požadavek nemůže být odeslán. Zkuste to znovu později
      Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později
      Chyba při vložení do košíku
      Nepovolená kombinace - košík obsahuje dárek z věrnostního programu, který je možné uplatnit pouze v samostatné objednávce.
      Chyba při odebrání z košíku
      Dárek lze uplatnit pouze v samostatné objednávce.
      Dárek lze uplatnit pouze s nákupem alespoň jedné položky.
      Darek byl vložen do košíku
      Chyba při vložení dárku do košíku
      Pro vložení do košíku nemáte dostateční počet bodů
      Máte blokované čerpání bodů
      Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.
      Zpráva byla odeslána

      Košík obsahuje nepovolené položky

      Košík je prázdný