Aktualizuji zobrazený obsah |
VŠEOBECNÁ
USTANOVENÍ
Tento reklamační řád byl stanoven dle platných zákonů a
vztahuje se na zboží, jež bylo zakoupeno v internetovém obchodě
https://eshop.biomacenenergy.cz a jehož reklamace byla uplatněna v záruční
době.Na podmínky reklamačního řízení se dále vztahují Obchodní podmínky
internetového obchodu https://eshop.biomacenergy.cz.
Základním dokumentem pro uplatňování reklamací je doklad o nákupu (faktura,
daňový doklad-paragon, dodací list) nebo záruční list a předávací
protokol.
ZÁRUČNÍ DOBA
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. V případě
dodání zboží spolu s montáží, záruční doba začíná běžet předáním zboží po
montáži. Délka záruky je uvedena na dodacím/záručním listu u každé položky v
měsících, není-li uvedena, poskytuje prodávající záruku 24 měsíců.
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Nepřevzetí zásilky
Pokud Vám zásilka dojde
poškozená – otevřená, poškozený obal, promáčený obal apod., nepřebírejte ji.
Vyžádejte si od dopravce sepsání škodného protokolu o shledané závadě. Zásilka
bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě a sepsání protokolu
nám prosím oznamte, abychom se mohli domluvit na dalším
postupu.
Reklamace poškození zboží během přepravy
V
případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci u dodavatele
pokud možno ihned. V případě České pošty můžete uplatnit reklamaci na kterékoliv
pobočce do 2 pracovních dnů od převzetí. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud
byla reklamovaná závada patrná už při dodání. V případě PPL a DPD je lhůta,
během které můžete nahlásit případné závady, třídenní. V obou případech je nutné
zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Zároveň nás prosím
kontaktujte e-mailem, abychom mohli přispět k rychlému vyřešení
situace.
Kontrola dodaného zboží
Po převzetí zásilky
zkontrolujte, zda dodané zboží odpovídá Vaší objednávce. V případě, že zboží
přijde nekompletní či chybně vyexpedované, neprodleně nás informujte e-mailem.
Převzetím poškozeného zboží přechází na kupujícího zodpovědnost. V případě, že
zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně
dodaným zbožím nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně
informovat internetový obchod o této skutečnosti.
REKLAMAČNÍ PODMÍNKY
Dokladem k uplatnění záruky je především prodejní doklad –
faktura nebo záruční list, v případě dodání zboží spolu s montáží, předávací
protokol. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného
odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Reklamace
V případě, že zákazník objevil na
zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho
nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na
reklamaci zboží.
Stav zboží neumožňující přijetí zboží na
reklamaci
Zboží s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení)
zboží k reklamaci.
V případě reklamace zařízení vyžadující odbornou montáž bude
při reklamaci záležet na tom, jestli bylo zařízení instalováno prodávajícím nebo
cizí společností nebo osobou. V případě reklamace zařízení instalovaném cizí
společností nebo osobou, prodávající nedrží záruku za montáž zařízení a ani za
poruchy zařízení způsobené chybnou montáží zařízení. Při uplatnění reklamace
musí kupující doložit k reklamovanému zboží zejména originál nebo kopii vydaného
záručního listu a předávacího protokolu. Nepředloží-li kupující v okamžiku
reklamace záruční list a předávací protokol, je povinen prokázat své právo k
reklamované věci, stejně jako skutečnost, že reklamované zboží bylo zakoupeno u
prodávajícího a dobu, kdy k zakoupení zboží, případně jeho převzetí došlo.
Servisní interval pro každé zařízení je uvedený v předávacím protokolu. Servisní
úkony nejsou součástí záruky k zařízení.
Postup
reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v
internetovém obchodě https://eshop.biomacenergy.cz, pošle
nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopií dokladu o koupi (faktura, záruční
list) a podrobným popisem závady na adresu firmy. V případě reklamace
namontovaného zboží zákazník informuje o reklamaci prodávajícího na tel.čísle
+420 777 154 691 nebo emailem na adresu info@biomacenergy.cz s podrobným popisem
závady. Prodávající dohodne s kupujícím další postup reklamace. Zboží je vhodné
zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel
neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Dále je zákazník
povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot
a hygienicky nezávadné. Prodejce je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu
řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné
hygieny.
Vyřízení reklamace
Dodavatel, servisní
středisko nebo v případě namontovaného zboží oprávněný servisní technik posoudí
oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka o způsobu
vyřízení reklamace. V případě reklamace zboží bez montáže bude zákazník vyzván k
vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č.
634/1992 Sb. třicetidenní, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší
lhůtě.
Bližší informace o stavu Vaší reklamace, popřípadě
informace o reklamaci zboží v našem internetovém obchodě, získáte na e-mailové
adrese: info@biomacenergy.cz.